onsdag, oktober 22, 2008

7 saker om Bästa sorten

Utmanad - berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade:
1. Jag använder inte kam
2. Jag väger mig så sällan jag kan
3. Jag gillar verkligen att läsa böcker om ledarskap
4. Jag gillar grekisk mat
5. Jag gillar att skriva
6. Jag gillar entreprenörskap, business, att bygga kyrka (av människor!) och att uppmuntra
7. Jag älskar min familj

Bloggen Bästa sorten skriver om Uppmuntran-Citat-Ledarskap-Samhällsdebatt-Livet-Direkt från Mellanskåne - och normalt ingår inte Jag i detta koncept - det förbjuder min blygsamhet!

2 kommentarer:

Johanna G sa...

Tack för att du ändå tog dig tid att svara! Hoppas du inte är alltför arg på mig för att jag utmanade dig.

Bästa sorten sa...

Utmaningen var trevlig!
Absolut inte arg - det ligger inte för mig - och Bästa sorten uppskattar kontakten med Dig (och alla andra)!