torsdag, mars 08, 2018

Mitt Tack till kvinnorna i mitt liv

Jag vill tacka min mor Maj-Britt som under många år under min uppväxt själv drev en butik. 
Jag vill också tacka min älskade hustru som under alla våra år tillsammans verkligen visat kvinnokraft, väldigt omtänksam mamma och framgångsrik heltidsarbetande ledare och chef.

Tack till min övriga familj med fantastiska kvinnor som jag har lätt att älska och som ger mig och andra så oändligt mycket; Linda, Elin, Alina, Elise och Maj.

Ett tack också till två av mina chefer, en tidigare och nuvarande, som inte endast varit chefer utan också tydliga ledare och ett otroligt stöd i min professionella utveckling.

Jag vill också ge ett varmt tack till min, sannolikt den allra första jag såg upp till utanför familjen, söndagsskolfröken Gully. Hon visade verkligen på vad en kvinna kan påverka en rätt och i positiv riktning!


Varmt Tack! 

Inga kommentarer: