måndag, januari 02, 2012

Det händer 2012 av Bästa sorten

2012 är här
Idag tar Danmark över ordförandeklubban i EU. Dejligt.
Melodifestivalen drar igång i februari. Följetång.
Supertisdagen i mars i USA, d v s primärval i åtta delstater. Avgörande
25 mars är ett datum att se fram emot. Sommartid.
Facklan anländer till Storbritannien den 18 maj. OS.
Vi går man ur huse för att fira den 6 juni. Nationaldag.
Almedalsveckan mitt i sommaren. Kändisparty.
28 september är vi tillbaka igen. Vintertid.
Världen står stilla av spänning den 6 oktober. Presidentval USA.
Bästa sorten ger ett råd för året
"Mitt mål är att lära mig så mycket jag kan, från så många som möjligt, så ofta jag kan. Jag försöker lära 
mig av kritiker, från människor som jag inte samtycker med och även från fiender (om jag har några)."


SkD, SvD, SvD, AB    

Inga kommentarer: